Posted by: shazrezam | May 24, 2009

Gambar Pengantin

For the very first time, aku post gambar wedding dalam blog ni, heh heh. Boring tengok blog aku ni tak di’update’, aku fikir, lantak lah, letak gambar wedding la pulak, lol. Ok, ni ada sedikit gambar outdoor session aku dgn. pasangan pengantin, Asnida dan Faizal. Session ni aku bawak diorang ke Taman Tengku Anis, Kota Bharu. And the images aku edit style apa, aku pun tak berapa pasti. Tapi aku ada tengok gambar kat somewhere kat internet (dah lupa kat mana) yg edit lebih kurang mcm ni, so, aku try nak dapatkan result yg at least sama lah.


Responses

  1. x bope nampak la gambarnye..contra warna bercanggah..

  2. Thanks for stopping by 🙂 Sorry, saya tak brp faham bab contra warna bercanggah yg niesa cakap, tapi kalau yg 3 gambar pertama tu mmg color dia nampak pelik sbb saya try experiment dalam editing gambar. Utk, final product, saya tak berani lagi nak serahkan gambar mcm tu kat client, heh heh. Btw, thanks for the comment 🙂


Leave a Reply

Categories

