Posted by: shazrezam | July 28, 2009

Family Portraiture : Kak Suraya & Family

Kelmarin, aku dan kak long aku adakan sekali lagi sesi fotografi dgn family member dia time sekolah, Kak Suraya. Kak Long and Kak Suraya ni schoolmate masa diorang sekolah kat SMK (A) Naim Lilbanat, Kota Bharu. Habis diorang bersekolah, kak suraya ni sambung study dia kat UIA. Kak long plak, further her study kat Brighton, UK. Diorang mmh dah lama lost contact. Baru2 ni jer jumpa balik sesama diorang kat Facebook. Kak suraya ni berkenan tengok gambar family yang kak long aku buat kat tmpat dia tinggal, Republic of Ireland (land of U2 !!). So, kak suraya ni dpt tahu kak long nak balik cuti malaysia, dia kontek lah kak long utk wat sesi family portraiture dgn family dia. Aku, jadi pak turut je lah, heh heh. Gambar2 kat bawah telah aku edit main color dlm Lightroom.


Responses

  1. blog yang cool dengan gambar2 yang sangat cantik..🙂

  2. Thank yu newsyafil. THanks for singgah, heh heh


Leave a Reply

Categories

