Posted by: shazrezam | August 14, 2009

A portrait a day : Day 1

Sebelum ni, aku ada plan nak buat projek fotografi bertemakan lagu. Tapi, tak terbuat-buat pun lagi. So, utk sementara tu, aku plan nak buat projek simple jer dulu. Aku nak snap portrait orang at least satu portrait per day utk 10 hari berturut-turut. Aku akan dapatkan subjek yg berlainan utk setiap portrait yg aku nak snap. Saja jer buat projek ni, nak practice lah kononnya. Lagipun, aku memang suka tangkap gambar orang pun. Utk projek portrait pertama aku ni, aku tak tetapkan sape yg aku nak kena shoot, candid atau tak, kecik atau besar, tua atau muda, laki atau pompuan, semua aku akan shoot. So, for starter, aku post dulu 2 gambar yang aku tembak siang semalam.

School girls

Pak Janggut


Leave a Reply

Categories

